Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wydanie: PRESS 03/2011

Sieć lojalności

Tomasz Makaruk, prezes agencji Inmark360, prowadzenie programów lojalnościowych w erze sprzed Internetu wspomina z nostalgią, lecz wolałby do tego nie wracać. – Drukowanie tak zwanych sald punktowych w formie papierowych wyciągów, potem kopertowanie, znaczek, koordynacja procesu wysyłki, sama wysyłka pocztowa… To wszystko pochłaniało czas i dziesiątki tysięcy złotych – wspomina. Żeby powiadomić uczestnika o jego saldzie, firma musiała mieć na to nieraz tydzień. Dziś uczestnik programu może o każdej porze dnia i nocy sprawdzić online swoje saldo punktowe, a za pomocą e-maila czy SMS-a jest informowany na bieżąco o każdej zmianie salda czy związanych z tym nowych przywilejach. Gdy podstawą komunikacji była poczta, koszt jednego kontaktu z uczestnikiem programu lojalnościowego wynosił średnio kilka złotych. Wykorzystując do tego sieć, zmniejsza się koszt do ok. 30 groszy. Zaoszczędzone pieniądze firmy przeznaczają na nagrody.

 

 

 Więcej w marcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.