Wydanie: PRESS 03/2011
Zmierzch kabla i talerza
Telewizja internetowa rozwija się w USA błyskawicznie. Z Hulu, serwisu trzech wielkich studiów telewizyjnych udostępniającego z niewielkim opóźnieniem najnowsze produkcje, korzysta już 30 mln ludzi. W 2009 roku (ostatnie dostępne dane) co najmniej 17 proc. widzów obejrzało za pośrednictwem sieci przynajmniej jeden lub dwa programy telewizyjne. W porównaniu z 2008 rokiem oznaczało to wzrost o 12 proc. Yankee Group, która przeprowadziła te badania, spodziewa się, że wyniki za 2010 rok pokażą, iż zjawisko oglądania telewizji przez Internet szybko narasta.
To efekt przyspieszenia technologicznego.
Więcej w marcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter