Wydanie: PRESS 03/2011

Niedobra nowina

Wieść o tym, że zaczął działać portal, na którym oceniani są kierownicy produkcji i studia filmowe zajmujące się m.in. realizacją spotów, rozeszła się w branży reklamowej z prędkością światła. Jednak już niespełna miesiąc później oczom odwiedzającego stronę Dobrypasterz.com ukazywał się komunikat o zamknięciu portalu.


  Więcej w marcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.