Wydanie: PRESS 03/2011

Dziecko miliardera

Nowe czasy wymagają nowego podejścia do dziennikarstwa – podkreślał Rupert Murdoch, gdy na początku lutego pokazał oficjalnie pierwszy na świecie cyfrowy dziennik zaprojektowany specjalnie na iPada. Zaprezentowany w nowojorskim Muzeum Guggenheima „The Daily” ma otworzyć nowy rozdział w historii prasy i zapewnić News Corporation czołową pozycję na rynku prasowym w przyszłości.
Recepta na sukces według Murdocha – miliardera kierującego koncernem medialnym, w którego skład wchodzą m.in. „The Wall Street Journal”, „New York Post”, „The Daily Telegraph” oraz telewizja Fox News – jest z założenia prosta. „The Daily” ma połączyć to, co najlepsze w tradycyjnym dziennikarstwie z możliwościami nowoczesnych technologii.



  Więcej w marcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.