Zmiany w opłacie reprograficznej  |  Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w opłacie reprograficznej  |  Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w opłacie reprograficznej  |  Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 03/2011

Smoleńsk 24/7

Grupa na Facebooku nazwała się „Dzień bez Smoleńska”. Postulowała, by choć przez jeden dzień, 3 lutego, nie wspominać o tym temacie. „Męczą Cię już słowa: Smoleńsk, Katyń, katastrofa, kontrolerzy, MAK?” – na to pytanie twierdząco odpowiedziało w kilka dni ponad 100 tys. osób!
Ale powstanie grupy stało się okazją, by dziennikarze o Smoleńsku rozprawiali jeszcze więcej. Dlatego dzień później, 26 stycznia, stronę na Facebooku zamknięto. Grupy nie ma, przesłanie zostało.
100 tys. osób – niemało. Może więc media choć na jeden dzień zamilkną?


Więcej w marcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
 

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.