Wydanie: PRESS 01/2011
Lepsza połowa
Billboardy z hasłem „Wypożyczalnia krów” wisiały na tablicach Grupy Ströer w Poznaniu przez niemal cały październik, w Trójmieście – o połowę krócej. W obu aglomeracjach dwa tygodnie wystarczyły, by nieistniejąca usługa zapadła w pamięć mieszkańców. W grudniu Ströer zwołał konferencję prasową i zapowiedział, że od stycznia zacznie promować dwutygodniowe kampanie w swojej stałej ofercie. Oficjalny komunikat głosił, że na decyzji o skróceniu czasu ekspozycji zaważyły zmiany własnościowe, związane z przejęciem News Outdoor Poland. To oznacza, że Ströer wzmocnił pozycję w czołówce graczy na rynku reklamy zewnętrznej.
Dla branży to sygnał, że firma zechce zmieniać standardy całego rynku outdoorowego w Polsce.
Więcej w styczniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter