Wydanie: PRESS 01/2011
Grupowe korzyści
Mikrodermabrazja plus inne zabiegi w salonie kosmetycznym za 100 zł zamiast 210 zł, bal sylwestrowy dla dwóch osób z pięciodniowym pobytem w hotelu w Mielnie za 1486 zł zamiast 2587 zł – to niektóre z ofert codziennie trafiających do serwisu Sweetdeal.pl. Uruchomiły go pod koniec ub.r. Media Regionalne. Serwis promocyjnie wspierają gazety i portale internetowe tego wydawcy. – Wyszliśmy z założenia, że dysponując potencjałem i zapleczem związanym z własnymi gazetami czy informacyjnymi portalami, możemy oferować swoim czytelnikom dostęp do usług z rabatem – wyjaśnia Hubert Żyżkowski, kierownik ds. marketingu i PR.
Jeszcze w maju inny wydawca, Murator SA, uruchomił witrynę oferującą towary budowlane i wnętrzarskie – Wgrupiekupie.pl. W tym sklepie produkty są tym tańsze, im więcej jest osób zainteresowanych ich kupnem.
Więcej w styczniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter