Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 01/2011

Się klika

Kto wyszedł w poplamionej sukience?” – takie pytanie pojawiło się 29 listopada ub.r. na stronie głównej Wirtualnej Polski. Ten, kto chciał poznać odpowiedź, musiał obejrzeć kilka zdjęć prezentujących plamy w trzech różnych ujęciach, by w końcu zobaczyć i przeczytać, że chodzi o amerykańską aktorkę Demi Moore. Ciekawość każdego z użytkowników za każdym razem wzbogacała portal o cztery odsłony.
Pytani anonimowo redaktorzy zajmujący się wypełnianiem stron głównych portali i podpiętych pod nie serwisów twierdzą zgodnie: robi się wszystko, aby generować kolejne odsłony, bo od ich liczby zależą przychody. Tyle że często prowadzi to do absurdów.
– Wszyscy znamy triki, które temu służą i wszyscy je stosujemy, bo tego się od nas oczekuje – mówi redaktor serwisu jednego z portali horyzontalnych. Różnice dotyczą jedynie tego, z których korzysta się częściej i gdzie stawia się granicę między zabieganiem o uzyskanie jak najwyższej liczby odsłon a zachowaniem jakości kontentu, który zadowoli internautów.

Więcej w styczniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie



 

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.