Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 11/2010

Prasowe multimedia

Projekty zrealizowane przez polskich wydawców zdobyły dwie spośród trzech nagród Międzynarodowego Stowarzyszenia Marketingu Gazet Codziennych (INMA) za najlepszą kampanię niestandardową. Pierwsze miejsce przyznano akcji autopromocyjnej zrealizowanej przez polską edycję miesięcznika „Top Gear” wydawnictwa Hubert Burda Media, natomiast trzecie – multimedialnej kampanii „Black Star” zrealizowanej przez Agorę SA dla marki perfum Avril Lavigne (koncernu Procter & Gamble). Drugie miejsce zdobyło belgijskie wydawnictwo Corelio Publishing za kampanię Oral-B Case. W konkursie INMA o nazwie Non-Traditional Advertising Awards wydawców nagradzano za kreatywne użycie swoich marek w media miksie w połączeniu z nowymi mediami (online, mobile).
Projekt „Top Gear” jury doceniło za maksymalne wykorzystanie kanałów komunikacji. Kampania łączy je w szerszym zakresie, nie poprzestano tylko na tytule „Top Gear” – uzasadnili jurorzy. Wykorzystano kilka kanałów, m.in. Internet, a także zorganizowano event. To rzadkość w mediach drukowanych. Jurorzy zauważyli ponadto, że kanały te były dobrze dopasowane do grupy docelowej – użytkowników olejów oraz paliw i podkreślili, że kampania idealnie uwzględniła społeczny kontekst, wpasowała się w polską rzeczywistość. Stare auta z okresu komunizmu, które w niej wykorzystano, przypomniały wielu Polakom dawne czasy, ale także uświadomiły, jaki postęp stał się ich udziałem.
Drugą kampanię jurorzy pochwalili za zainteresowanie konsumentek marką perfum Black Star, co osiągnięto jeszcze przed startem serialu, który był głównym elementem działań. Zdaniem jurorów Agora pokazała, że jest nie tylko wydawcą gazet, ale dostarcza multimediów i potrafi je pomysłowo wykorzystać – to dla innych dobry przykład, jak można być strategicznym partnerem dla reklamodawcy.

Więcej w listopadowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.