Wydanie: PRESS 03/2010
Nauka z gwiazd
Znane twarze i nazwiska wykorzystuje się w promocji niemal wszystkiego, począwszy od proszku do prania po ideę krwiodawstwa. Zatem i w strategiach promocyjnych kierunków dziennikarstwa, PR czy marketingu szkół wyższych to dobre narzędzie – twierdzi Adam Łaszyn, specjalista marketingu politycznego, właściciel Alert Media Communications oraz wykładowca m.in. na Uniwersytecie Warszawskim.
– Zdecydowaliśmy się wyeksponować nasz największy atut, czyli kadrę profesorską – wyjaśnia Krzysztof Liedel, pełnomocnik rektora ds. marketingu i promocji w Collegium Civitas. Ta warszawska szkoła, jako jedna z pierwszych, w swojej strategii rekrutacyjnej wykorzystała billboardy ze zdjęciami popularnych osób, które mówiły: „Zapraszam na studia”. Już w 2004 roku pojawił się na nich Jacek Żakowski. Akcja została powtórzona w ub.r. – Idea elitarności sprawdziła się, ma wpływ na pozycjonowanie i poziom uczelni – ocenia Liedel.
Swoją kadrę szkoła reklamuje także na stronie internetowej. To tam widnieje informacja, że kierownikiem katedry dziennikarstwa jest Jacek Żakowski, a w pracy dydaktycznej wspiera go cały panteon gwiazd: Grzegorz Miecugow, Janina Paradowska, Adam Szostkiewicz, Tomasz Wróblewski, Michał Komar, Edwin Bendyk, Roman Kurkiewicz. – Każdy chce się uczyć od najlepszych – stwierdza krótko Jacek Żakowski.
Więcej w marcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter