Prawie 3/4 badanych ogranicza korzystanie z social mediów na wakacjach
Badanie przeprowadzono na próbie 816 dorosłych Polaków (fot. materiały prasowe)
72 proc. Polaków ogranicza korzystanie z mediów społecznościowych w czasie urlopu – pokazuje badanie agencji On Board Think Kong.
Niemal co piąta osoba całkowicie rezygnuje z aktywności online. 44 proc. respondentów deklaruje, że podczas urlopu częściej sięga po książki, a 27 proc. spędza więcej czasu na oglądaniu telewizji i filmów w serwisach streamingowych. 15 proc. badanych wskazuje na częstsze słuchanie podcastów.
Czytaj też: Młodzi wiedzę o kraju i świecie czerpią głównie z mediów społecznościowych. Badanie CBOS
44 proc. uczestników badania uważa, że urlop bez internetu byłby lepszy, 32 proc. nie ma zdania, a 24 proc. jest przeciwnego zdania.
Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI w dniach 24–25 czerwca 2025 roku na ogólnopolskiej próbie 816 dorosłych Polaków.
Czytaj też: Watchdog Polska próbował poznać szczegóły inwestycji Google w Polsce. "Zabieg PR-owy"
(MS, 13.07.2025)










