Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 13, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie 3/4 badanych ogranicza korzystanie z social mediów na wakacjach

Badanie przeprowadzono na próbie 816 dorosłych Polaków (fot. materiały prasowe)

72 proc. Polaków ogranicza korzystanie z mediów społecznościowych w czasie urlopu – pokazuje badanie agencji On Board Think Kong.

Niemal co piąta osoba całkowicie rezygnuje z aktywności online. 44 proc. respondentów deklaruje, że podczas urlopu częściej sięga po książki, a 27 proc. spędza więcej czasu na oglądaniu telewizji i filmów w serwisach streamingowych. 15 proc. badanych wskazuje na częstsze słuchanie podcastów.

Czytaj też: Młodzi wiedzę o kraju i świecie czerpią głównie z mediów społecznościowych. Badanie CBOS

44 proc. uczestników badania uważa, że urlop bez internetu byłby lepszy, 32 proc. nie ma zdania, a 24 proc. jest przeciwnego zdania.

Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI w dniach 24–25 czerwca 2025 roku na ogólnopolskiej próbie 816 dorosłych Polaków.

Czytaj też: Watchdog Polska próbował poznać szczegóły inwestycji Google w Polsce. "Zabieg PR-owy"

(MS, 13.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.