Ogilvy i Heinz we wspólnym projekcie "Heinz. Dla smaku wszystko"

Heinz wykorzysta w tym sezonie m.in. reklamę zewnętrzną do przedstawienia swojej marki i jej produktów (fot. materiały prasowe)
Książka "Niezwykła księga grillowych poświęceń" to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce. Przygotowała go agencja Ogilvy i jest ono prowadzone pod hasłem: "Heinz. Dla smaku wszystko".
– Naszym celem było stworzenie kampanii, która nie tylko wyróżni Heinz, ale przede wszystkim opowie historię o pasji, poświęceniu i miłości do smaku, wartościach, które łączą markę z jej konsumentami – mówi Patryk Michoń, creative group head, odpowiedzialny za kampanię w Ogilvy.
Czytaj też: Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj" na temat segregowania śmieci
Elementem projektu jest wydana książka "Niezwykła księga grillowych poświęceń" z przepisami na potrawy z grilla oraz specjalnymi stronami, które można wykorzystać jako podpałkę.
Działania komunikacyjne obejmują też obecność marki w digitalu i mediach społecznościowych, takich jak TikTok, Instagram i Facebook, a także konkurs konsumencki (do wygrania m.in. wspomniana książka). Dodatkowo wykorzystano nośniki reklamy zewnętrznej w Warszawie, Katowicach, Łodzi, Gdyni, Gdańsku i we Wrocławiu.
Agencja Ogilvy odpowiada za koncept strategiczny i realizację kampanii, w tym opracowanie książki, realizację konkursu oraz działania w digitalu i na zewnętrznych nośnikach reklamy.
Czytaj też: Cannes Lions: Złoto dla DDB Warszawa i McDonald's. Srebro dla McCann Poland i Mastercard
(MS, 23.06.2025)
