Sylwia Rękawek przeszła z Ogilvy do 180Heartbeats + Jung v Matt
Sylwia Rękawek zaczyna pracę w 180Heartbeats + Jung v Matt jako creative lead (fot. materiały prasowe)
Sylwia Rękawek dołączyła do działu kreacji agencji 180Heartbeats + Jung v Matt. Objęła stanowisko creative lead.
Ostatnio przez 3,5 roku pracowała w agencji Ogilvy na stanowisku creative group head. Wcześniej taką samą funkcję pełniła w Leo Burnett, gdzie odpowiadała m.in. za markę Orange, a także Coca-Cola, Samsung, Pekao, Maspex, KFC czy Mastercard i zarządzała dziesięcioosobowym zespołem. Pracowała też w agencjach McCann Worldgroup, Havas Worldwide, Change Integrated, JWT Warsaw, TBWA/Hager i Lowe GGK Warsaw.
Sylwia Rękawek zdobyła kilkanaście nagród w branżowych konkursach, w tym Golden Drum (m.in. Grand Prix), a także KTR czy Midas Awards.
(AMS, 16.12.2025)










