Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 16, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sylwia Rękawek przeszła z Ogilvy do 180Heartbeats + Jung v Matt

Sylwia Rękawek zaczyna pracę w 180Heartbeats + Jung v Matt jako creative lead (fot. materiały prasowe)

Sylwia Rękawek dołączyła do działu kreacji agencji 180Heartbeats + Jung v Matt. Objęła stanowisko creative lead.

Ostatnio przez 3,5 roku pracowała w agencji Ogilvy na stanowisku creative group head. Wcześniej taką samą funkcję pełniła w Leo Burnett, gdzie odpowiadała m.in. za markę Orange, a także Coca-Cola, Samsung, Pekao, Maspex, KFC czy Mastercard i zarządzała dziesięcioosobowym zespołem. Pracowała też w agencjach McCann Worldgroup, Havas Worldwide, Change Integrated, JWT Warsaw, TBWA/Hager i Lowe GGK Warsaw.

Sylwia Rękawek zdobyła kilkanaście nagród w branżowych konkursach, w tym Golden Drum (m.in. Grand Prix), a także KTR czy Midas Awards.

(AMS, 16.12.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.