Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 13, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Peppermint lokalną agencją dla marki Heinz w latach 2024-2025

"To dla nas wyjątkowe potwierdzenie naszych kompetencji i umiejętności dostarczania nie tylko kreatywnych rozwiązań, ale również skutecznych strategii marketingowych" - powiedział Bartek Cymer, managing director Peppermint

W wyniku rozstrzygniętego przetargu agencja Peppermint pozostanie lokalnym partnerem marki Heinz także w latach 2024-2025.

Peppermint będzie odpowiadała za planowanie strategii, kreacji oraz obsługi działań digital. Dodatkowo będzie też odpowiadać za realizację ogólnopolskiej kampanii marki Heinz związanej z sezonem grillowym w 2024 roku.

"W Peppermint kładziemy nacisk na spersonalizowane i kompleksowe podejście do strategii komunikacyjnych, dostosowane zarówno do specyfiki marki, jak i pełnego zrozumienia oczekiwań konsumentów. Cieszymy się, że marka Heinz zaufała nam po raz kolejny" - komentuje w komunikacie prasowym Bartek Cymer, dyrektor zarządzający Peppermint.

Za pracę dla klienta będzie odpowiadać zespół kierowany przez Martę Krzemińską.

(CP, 13.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.