Agencja Peppermint lokalną agencją dla marki Heinz w latach 2024-2025
"To dla nas wyjątkowe potwierdzenie naszych kompetencji i umiejętności dostarczania nie tylko kreatywnych rozwiązań, ale również skutecznych strategii marketingowych" - powiedział Bartek Cymer, managing director Peppermint
W wyniku rozstrzygniętego przetargu agencja Peppermint pozostanie lokalnym partnerem marki Heinz także w latach 2024-2025.
Peppermint będzie odpowiadała za planowanie strategii, kreacji oraz obsługi działań digital. Dodatkowo będzie też odpowiadać za realizację ogólnopolskiej kampanii marki Heinz związanej z sezonem grillowym w 2024 roku.
"W Peppermint kładziemy nacisk na spersonalizowane i kompleksowe podejście do strategii komunikacyjnych, dostosowane zarówno do specyfiki marki, jak i pełnego zrozumienia oczekiwań konsumentów. Cieszymy się, że marka Heinz zaufała nam po raz kolejny" - komentuje w komunikacie prasowym Bartek Cymer, dyrektor zarządzający Peppermint.
Za pracę dla klienta będzie odpowiadać zespół kierowany przez Martę Krzemińską.
(CP, 13.12.2023)