Marta Krzemińska awansuje na stanowisko head of client service w Peppermint
Marta Krzemińska pracuje w branży od ponad 15 lat (fot. materiały prasowe)
Marta Krzemińska, dotychczasowa group account manager, awansowała na stanowisko head of client service w agencji Peppermint powered by Quad.
Krzemińska na nowym stanowisku odpowiada za skuteczne zarządzanie obszarem obsługi klienta, kierując zespołem specjalistów. Jej zadaniem jest także rozwijanie strategicznych relacji z partnerami biznesowymi. W Peppermint raportuje do Bartka Cymera, dyrektora zarządzającego agencji.
Czytaj też: Politycy Prawa i Sprawiedliwości wracają do programów TVP i Polskiego Radia
Marta Krzemińska ma ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe. W Peppermint powered by Quad prowadzi kluczowych klientów z rynku amerykańskiego grupy Quad i nadzoruje pracę dla takich klientów, jak CEDC, Kraft Heinz, SEGRO czy Pluxee. Doświadczenie zdobywała prowadząc projekty dla takich klientów, jak Netia, Diageo Polska, BOS Bank, TUI, Sodexo, Nestle Nutrition, ZT Kruszwica czy VOX.
(KAP, 22.03.2024)