Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 06, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Peppermint tworzy dział influencer marketingu, na czele Natalia Szymczyk

Natalia Szymczyk influencer marketingiem zajmowała się wcześniej, m.in. w agencjach Brandbuddies oraz Stor9

Natalia Szymczyk jako head of influencer marketing będzie odpowiadała za tworzenie oraz koordynowanie kompleksowych współdziałań i kampanii we wszystkich kanałach komunikacji w nowym dziale influencer marketingu agencji Peppermint.

Do tej pory agencja realizowała kampanie influencerskie wewnątrz obecnych zespołów.

Szymczyk influencer marketingiem zajmowała się w agencjach Brandbuddies oraz Stor9, gdzie odpowiadała za prowadzenie zespołu realizującego kampanie z twórcami, dla klientów takich jak: Sephora, HBO Max, RTV Euro AGD, S.C. Johson, Henkel, Empik czy Huawei. We wcześniejszych latach pracowała też jako account w agencjach Red8, Ogilvy czy Isobar, prowadząc działania m.in. dla Amrest, CEDC, Bonduell, BZ WBK, Mastercard.

(AMS, 06.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.