Peppermint tworzy dział influencer marketingu, na czele Natalia Szymczyk
Natalia Szymczyk influencer marketingiem zajmowała się wcześniej, m.in. w agencjach Brandbuddies oraz Stor9
Natalia Szymczyk jako head of influencer marketing będzie odpowiadała za tworzenie oraz koordynowanie kompleksowych współdziałań i kampanii we wszystkich kanałach komunikacji w nowym dziale influencer marketingu agencji Peppermint.
Do tej pory agencja realizowała kampanie influencerskie wewnątrz obecnych zespołów.
Szymczyk influencer marketingiem zajmowała się w agencjach Brandbuddies oraz Stor9, gdzie odpowiadała za prowadzenie zespołu realizującego kampanie z twórcami, dla klientów takich jak: Sephora, HBO Max, RTV Euro AGD, S.C. Johson, Henkel, Empik czy Huawei. We wcześniejszych latach pracowała też jako account w agencjach Red8, Ogilvy czy Isobar, prowadząc działania m.in. dla Amrest, CEDC, Bonduell, BZ WBK, Mastercard.
(AMS, 06.04.2023)