Nju podkreśla prostotę swojej oferty. Nową platformę komunikacyjną opracowała Ogilvy

Nowa platforma oparta jest na DNA marki nju, czyli na prostocie. (fot. materiały prasowe)
Agencja Ogilvy stworzyła nową długoterminową platformę komunikacyjną dla marki nju.
W nowej platformie marka podkreśla prostotę rozwiązań, nawiązując w stylistyce do minimalizmu polskiej szkoły plakatu z lat 60. XX wieku.
"Dobra oferta broni się sama. Nie potrzebuje fajerwerków. By przekazać ważną treść wystarczy kilka słów i na takim insighcie oparliśmy nową komunikację nju" - tłumaczy Elżbieta Twardowska, chief strategy officer Ogilvy. "W centrum nowej platformy znajdzie się przeskalowane logo nju. Charakterystyczne geometryczne kształty i kolory sprawią, że każdy element komunikacji będzie natychmiast rozpoznawalny jako część świata nju, a symboliczne wizualizacje pokreślą benefity oferty" - dodaje Twardowska.
Platforma obejmuje działania offline i online, skierowane do klientów indywidualnych, a pierwsza kampania wprowadzająca platformę wystartowała 5 maja.
Agencja Ogilvy pracuje dla nju mobile od 13 lat. Nową koncepcję platformy przygotowała, broniąc obsługi marki w niedawnym przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną.
W 2023 roku marka nju przeszła lifting, w związku z rozszerzeniem oferty o usługi światłowodowe. Rozszerzenie pakietu usług doprowadziło do skrócenia nazwy z "nju mobile" do "nju". Ta zmiana rozpoczęła rozszerzenie oferty marki od usług wyłącznie mobilnych do szeroko rozumianych usług komunikacyjnych.
Czytaj też: Błąd marketingowy sztabu Karola Nawrockiego. "Kręci, odwraca kota ogonem"
(AMS, 09.05.2025)
