Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Empik wita w klubie w nowej platformie komunikacji. Ruszyła kampania wizerunkowa

Kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu, OOH oraz social mediach (screen: YouTube/empik)

15 lipca ruszyła kampania wizerunkowa Empiku pod hasłem "Witaj w klubie", która jest częścią nowej platformy komunikacji przygotowanej przez agencję Ogilvy.

Hasło kampanii jest punktem wyjściowym dla komunikacji marki Empik i będzie integralną częścią przyszłych działań. "Witaj w klubie" będzie rozwijane i dopasowywane do różnych okazji, takich jak sezony handlowe czy promocje. Platformie towarzyszy odświeżenie identyfikacji wizualnej marki – akcent będzie postawiony na znak przecinka.

Czytaj też: Michał Marszał i Katarzyna Gandor w działaniach promocyjnych marki Kubota

Wprowadzenie platformy to następstwo repozycjonowania marki, która poszerzyła ofertę i przeszła z biznesu opartego na stacjonarnych sklepach na wielokanałową sprzedaż.

Kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu, OOH oraz social mediach. Obejmie również platformy streamingowe. W planach jest szereg działań influencerskich oraz direct marketingu.

Za ideę kreatywną kampanii i nową platformę marki odpowiada agencja Ogilvy. Produkcją spotu wizerunkowego zajął się dom produkcyjny Papaya Films, reżyserem jest Daniel Jaroszek. Planowanie i zakup mediów powierzono Publicis Connect, a za działania PR odpowiada agencja Walk PR.

Czytaj też: IPG Mediabrands poprawia prognozy dla rynku reklamowego w krajach naszego regionu

(KAP, 17.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.