Empik wita w klubie w nowej platformie komunikacji. Ruszyła kampania wizerunkowa
Kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu, OOH oraz social mediach (screen: YouTube/empik)
15 lipca ruszyła kampania wizerunkowa Empiku pod hasłem "Witaj w klubie", która jest częścią nowej platformy komunikacji przygotowanej przez agencję Ogilvy.
Hasło kampanii jest punktem wyjściowym dla komunikacji marki Empik i będzie integralną częścią przyszłych działań. "Witaj w klubie" będzie rozwijane i dopasowywane do różnych okazji, takich jak sezony handlowe czy promocje. Platformie towarzyszy odświeżenie identyfikacji wizualnej marki – akcent będzie postawiony na znak przecinka.
Czytaj też: Michał Marszał i Katarzyna Gandor w działaniach promocyjnych marki Kubota
Wprowadzenie platformy to następstwo repozycjonowania marki, która poszerzyła ofertę i przeszła z biznesu opartego na stacjonarnych sklepach na wielokanałową sprzedaż.
Kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu, OOH oraz social mediach. Obejmie również platformy streamingowe. W planach jest szereg działań influencerskich oraz direct marketingu.
Za ideę kreatywną kampanii i nową platformę marki odpowiada agencja Ogilvy. Produkcją spotu wizerunkowego zajął się dom produkcyjny Papaya Films, reżyserem jest Daniel Jaroszek. Planowanie i zakup mediów powierzono Publicis Connect, a za działania PR odpowiada agencja Walk PR.
Czytaj też: IPG Mediabrands poprawia prognozy dla rynku reklamowego w krajach naszego regionu
(KAP, 17.07.2024)