Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie studio postprodukcji i animacji Televisor dołącza do PFX Group

Dzięki partnerstwu PFX i Televisor planują podnieść poziom usług i wzmocnić swoją globalną pozycję (fot. materiały prasowe)

Polskie studio postprodukcji i animacji Televisor dołącza do czeskiej PFX Group, wspieranej przez fundusz inwestycyjny Genesis Capital.

Televisor będzie odpowiedzialny za projekty reklamowe w PFX Group, współpracując z zespołem reklamowym PFX z Pragi oraz Human/PFX z Warszawy (polska firma Human Film dołączyła do PFX Group w kwietniu). PFX ma skupić się na dostarczaniu usług w zakresie VFX, animacji i postprodukcji na potrzeby filmów i seriali.

Czytaj też: BeDigital powiększa zespół i poszerza kompetencje. Dołączyli Mariusz Tomczyk i Tomasz Sarna

Dzięki temu partnerstwu PFX i Televisor planują podnieść poziom usług i wzmocnić swoją globalną pozycję. 

Nie udało nam się ustalić, czy sprzedana została całość udziałów czy tylko ich część.

Udziałowcami Televisor przez 2023 rok, według KRS, byli: Renata Kowzan (prezeska), Paweł Krzemiński i Karol Zakrzewski (wiceprezesi) oraz Huber Dłużniewski. W 2023 roku spółka uzyskała 4,71 mln zł przychodów i poniosła 401 tys. zł straty (dane KRS).

Televisor to postprodukcyjne studio istniejące od 17 lat, zajmujące się animacją i grafiką komputerową. Zakres usług studia to montaż, animacje 2D i 3D, VFX oraz motion design. Firma realizuje reklamy, teledyski, a także czołówki filmowe i czołówki do gier. Pracowała m.in. dla Nestlé, Adidasa, Coca-Coli, Huawei, Microsoftu, Danone'a, Pepsi czy Pumy, a także agencji, m.in. Dentsu, Ogilvy, McCann czy Havas.

Czytaj też: Grupa Filmowa Darwin przygotowała 10 spotów dla kampanii społecznej #ChcemyByćSobą

(AMS, 17.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.