BBDO i Havas Media z kampanią promującą nowe ziarna marki kawy Prima

Kampania będzie prowadzona do 31 grudnia br. (fot. materiały prasowe)
24 października wystartowała kampania reklamowa spółki JDE, w której promowane są nowe ziarna marki kawy ziarnistej Prima.
Kampania ma za zadanie przedstawić konsumentom dwa warianty Primy: pełnej i zbalansowanej Aroma Gold oraz bogatej i wyrazistej Aroma Intenso. W działaniach reklamowych wykorzystywane są spoty telewizyjne emitowane w ogólnopolskich stacjach. Prowadzone są również działania w digitalu (YouTube, portale horyzontalne, aplikacje gazetkowe, rich media), social mediach (Facebook, Instagram, Pinterest), oraz na materiałach POS w sklepach stacjonarnych. Kampania potrwa do końca br.
Czytaj też: Agnieszka Żulewska w kampanii na rzecz ochrony Odry
Działania od strony mediowej realizowane są przez agencję Havas Media. Kreację telewizyjną i digital przygotowała agencja BBDO, natomiast realizację spotu TV powierzono studiom Bites i Televisor.
(KAP, 26.10.2022)
