Temat: kampania społeczna

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza kampania społeczna "My, rodzice dzieci trans". Ma na celu edukację Polaków

W ramach kampanii powstały spoty, w których rodzice osób transpłciowych przedstawiają swój punkt widzenia (fot. materiały prasowe)

31 marca – w Międzynarodowy Dzień Widoczności Osób Transpłciowych – ruszy kampania społeczna zainicjowana przez stowarzyszenie My, rodzice oraz fundację Równik Praw. Za koncepcję i realizację akcji odpowiada Molecular Worldwide, a 24/7Communication zajęła się działaniami PR.

Akcja "My, rodzice dzieci trans" ma na celu szeroką edukację Polaków na temat transpłciowości. Inicjatywa ma pokazać, że przyzwolenie na nienawistne wypowiedzi polityków i innych osób publicznych odbiera godność osobom transpłciowym i bezpośrednio zagraża ich życiu, dotykając też całe ich rodziny.

W ramach kampanii "My, rodzice dzieci trans" powstały spoty, w których matki i ojcowie osób transpłciowych pokazują swój punkt widzenia na realia codzienności, z którymi mają do czynienia, i na problemy, które dotykają rodziny.

Czytaj też: „Gdy zobaczyłem tę dedykację, płakałem" - Piotr Jacoń o mediach i transpłciowości

Reżyserem krótkich form prezentowanych w ramach kampanii na stronie zrozumiećtranspłciowość.pl jest dokumentalista Marek Kozakiewicz. Treści wideo w ramach całej akcji "My, rodzice dzieci trans" dopełnią materiały z rozmów z rodzicami zrealizowane przez Wojtka Smarzowskiego – reżysera takich filmów, jak "Wesele", "Róża" czy "Wołyń". Za produkcję odpowiada Flota Filmowa, z kolei postprodukcję wspierają Televisor oraz Efektura.

Dodatkowo kampania obejmie publikacje w mediach, w tym współpracę z partnerem, którym został portal NaTemat.pl. Elementem akcji będzie ponadto publikacja książki "My, trans" dziennikarza Piotra Jaconia w formie audiobooka, który powstał we współpracy ze Storytel – drugim partnerem kampanii. Wydawcą audiobooka jest wydawnictwo RM. Książka jest zapisem rozmów z rodzicami oraz dziećmi trans. Partnerem akcji jest również Fundacja Trans-Fuzja.

Kampania potrwa do końca kwietnia.

Czytaj też: Tomasz Duklanowski wrócił do normalnej pracy w Radiu Szczecin i znów rozlicza opozycję

(AMS, 28.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.