Delegacji zjazdu SDP chcą kontroli stowarzyszenia i jej fundacji przez władze Warszawy  |  Zwycięzca przetargu mediowego Castoramy   |   Ile wydała Kancelaria Premiera na spot #ToDopieroRoku w telewizji? Mamy oficjalne dane  |  Grupa RMF ma szefa podcastów   |  Co z programem "Bitwa na palety" Zygmunta Chajzera w Super Polsat  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Delegacji zjazdu SDP chcą kontroli stowarzyszenia i jej fundacji przez władze Warszawy  |  Zwycięzca przetargu mediowego Castoramy   |   Ile wydała Kancelaria Premiera na spot #ToDopieroRoku w telewizji? Mamy oficjalne dane  |  Grupa RMF ma szefa podcastów   |  Co z programem "Bitwa na palety" Zygmunta Chajzera w Super Polsat  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Delegacji zjazdu SDP chcą kontroli stowarzyszenia i jej fundacji przez władze Warszawy  |  Zwycięzca przetargu mediowego Castoramy   |   Ile wydała Kancelaria Premiera na spot #ToDopieroRoku w telewizji? Mamy oficjalne dane  |  Grupa RMF ma szefa podcastów   |  Co z programem "Bitwa na palety" Zygmunta Chajzera w Super Polsat  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BeDigital powiększa zespół i poszerza kompetencje. Dołączyli Mariusz Tomczyk i Tomasz Sarna

Mariusz Tomczyk zajmuje się SEO, a Tomasz Sarna – zagadnieniami związanymi z audiowizualną oprawą projektów (fot. materiały prasowe)

Do zespołu agencji BeDigital dołączyli Mariusz Tomczyk jako SEO manager i Tomasz Sarna w roli video editor & motion designer.

Mariusz Tomczyk od 10 lat zajmuje się budowaniem widoczności marek w wyszukiwarkach, pracował m.in. dla Morele, Skąpca, Opineo czy Lamoda.pl.

Czytaj też: Polskie studio postprodukcji i animacji Televisor dołącza do PFX Group

Tomasz Sarna ma 24 lata doświadczenia w branży. Zajmuje się zagadnieniami związanymi z oprawą audiowizualną projektów komercyjnych, artystycznych i dokumentalnych. W jego portfolio znajdują się m.in. Lexus, Sony, Orlen, Lotto, Getin Bank, Enea, Zozole i Mieszko.

W BeDigital Sarna odpowiada nie tylko za rozwój motion designu, ale również za współtworzenie sesji zdjęciowych, udział w przetargach i realizowanie bieżących kampanii.

Czytaj też: Grupa Filmowa Darwin przygotowała 10 spotów dla kampanii społecznej #ChcemyByćSobą

(AMS, 17.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.