BeDigital powiększa zespół i poszerza kompetencje. Dołączyli Mariusz Tomczyk i Tomasz Sarna

Mariusz Tomczyk zajmuje się SEO, a Tomasz Sarna – zagadnieniami związanymi z audiowizualną oprawą projektów (fot. materiały prasowe)
Do zespołu agencji BeDigital dołączyli Mariusz Tomczyk jako SEO manager i Tomasz Sarna w roli video editor & motion designer.
Mariusz Tomczyk od 10 lat zajmuje się budowaniem widoczności marek w wyszukiwarkach, pracował m.in. dla Morele, Skąpca, Opineo czy Lamoda.pl.
Czytaj też: Polskie studio postprodukcji i animacji Televisor dołącza do PFX Group
Tomasz Sarna ma 24 lata doświadczenia w branży. Zajmuje się zagadnieniami związanymi z oprawą audiowizualną projektów komercyjnych, artystycznych i dokumentalnych. W jego portfolio znajdują się m.in. Lexus, Sony, Orlen, Lotto, Getin Bank, Enea, Zozole i Mieszko.
W BeDigital Sarna odpowiada nie tylko za rozwój motion designu, ale również za współtworzenie sesji zdjęciowych, udział w przetargach i realizowanie bieżących kampanii.
Czytaj też: Grupa Filmowa Darwin przygotowała 10 spotów dla kampanii społecznej #ChcemyByćSobą
(AMS, 17.12.2024)
