Kompania Piwowarska rozszerza markę Hardmade, wraca z kampanią telewizyjną
Za koncepcję i nadzór kreatywny spotu odpowiada grupa Cukier (screen: YouTube/you can but you don’t have to)
Kompania Piwowarska wraca z kampanią reklamową marki piwa Hardmade "You can but you don't have to".
Drugi sezon Hardmade na rynku piw smakowych Kompania Piwowarska zaczyna wprowadzeniem trzech nowych smaków i wariantów bez alkoholu. Nowości pojawią się na półkach i w nowym spocie reklamowym. Wprowadzeniu nowości towarzyszy spot ATL, działania w digitalu, materiały POS w punktach sprzedaży oraz działania w mediach społecznościowych.
Czytaj też: Leroy Merlin Polska usuwa fanpage nawołujący do bojkotu sieci sklepów
Za naming, strategię produktu, strategię komunikacji, działania PR i digital oraz koncepcję i nadzór kreatywny spotu odpowiada grupa kreatywna Cukier. Materiał wideo wyreżyserował Pedro Pinto, jego realizacją zajął się Oto Film, a postprodukcja należała do Televisora. Komunikację public relations wykonuje Tailor Made PR. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith.
(AMS, 05.04.2022)