Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 05, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kompania Piwowarska rozszerza markę Hardmade, wraca z kampanią telewizyjną

Za koncepcję i nadzór kreatywny spotu odpowiada grupa Cukier (screen: YouTube/you can but you don’t have to)

Kompania Piwowarska wraca z kampanią reklamową marki piwa Hardmade "You can but you don't have to".

Drugi sezon Hardmade na rynku piw smakowych Kompania Piwowarska zaczyna wprowadzeniem trzech nowych smaków i wariantów bez alkoholu. Nowości pojawią się na półkach i w nowym spocie reklamowym. Wprowadzeniu nowości towarzyszy spot ATL, działania w digitalu, materiały POS w punktach sprzedaży oraz działania w mediach społecznościowych.

Czytaj też: Leroy Merlin Polska usuwa fanpage nawołujący do bojkotu sieci sklepów

Za naming, strategię produktu, strategię komunikacji, działania PR i digital oraz koncepcję i nadzór kreatywny spotu odpowiada grupa kreatywna Cukier. Materiał wideo wyreżyserował Pedro Pinto, jego realizacją zajął się Oto Film, a postprodukcja należała do Televisora. Komunikację public relations wykonuje Tailor Made PR. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith.

(AMS, 05.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.