Wedel stratuje z nową platformą komunikacyjną "Wedel. Z przyjemnością!"
Platforma kreatywna E. Wedel, przygotowana przez Agencję 2012, bazuje na nowym pozycjonowaniu marki, stworzonym we współpracy z Kantar i CPC Brand Consulting (Screen YouTube.com/E. Wedel)
Marka E. Wedel wystartowała z kampanią czekolady mlecznej. Działania te stanowią otwarcie nowej komunikacji marki, wyznaczają kierunek platformy kreatywnej i wprowadzają nowy claim – "Wedel. Z przyjemnością!".
Platforma kreatywna E. Wedel, przygotowana przez Agencję 2012, bazuje na nowym pozycjonowaniu marki, stworzonym we współpracy z Kantar i CPC Brand Consulting. Za realizację spotu wyreżyserowanego przez Marcina Filipka odpowiedzialny był dom produkcyjny Watchout Studio, postprodukcję wykonał zaś Televisor, za realizację dźwięku odpowiadało studio Głośno. Zakupem mediów zajął się Zenith. Działania digital i social media prowadzi z kolei agencja Golden Submarine, a public relations – Walk PR.
Spot otwiera autograf Emila Wedla, który własnoręcznie podpisywał swoje produkty, i nowa aranżacja utworu "I’m Feeling Good" w wykonaniu Sirens i Jana Wacława Komara. Emisja obejmuje telewizję, kino oraz digital.
Prezentowane w spotach czekolady mleczne E. Wedel zaprezentowane są w nowych opakowaniach. Za nową identyfikację i architekturę marki odpowiada agencja Well Rounded Design.
(AMS, 27.04.2023)