Cut The Mustard autorem międzynarodowej kampanii Oclean. Wykorzystano AI
(screen: YouTube/Oclean Official)
Kampania Oclean autorstwa Cut The Mustard powstała z wykorzystaniem technologii AI.
Oclean to marka oferująca soniczne szczoteczki do zębów, która wchodzi na europejskie rynki: w Polsce, Niemczech, Czechach, Hiszpanii, na Węgrzech.
W spocie reklamowym wzięło udział sześcioro influencerów z pięciu różnych krajów, reprezentujący jedną z branż: beauty, lifestyle, taniec, technologie, moda oraz sztuczna inteligencja. Każdy z zaangażowanych influencerów w kampanii prezentuje wybrany benefit reklamowanego produktu – od wspomagania głosowego wykorzystującego technologię AI, po design.
Czytaj też: AMS wprowadza cyfrową ofertę na globalną platformę programatyczną Broadsign
Żaden z twórców nie musiał fizycznie uczestniczyć w planie zdjęciowym. Zamiast tego, ich podobizny zostały stworzone przy użyciu zaawansowanego skanowania 3D i technologii AI, za co odpowiadał Humanverse. W projekt została zaangażowana wirtualna influencerka Meta_Queen.
Za koncept, realizację kampanii, współpracę i dobór influencerów z pięciu krajów oraz przygotowanie materiałów na wszystkie rynki odpowiada Cut The Mustard. Całość powstała we współpracy realizacyjnej z domem produkcyjnym Graffiti Films, a także z Humanverse, odpowiedzialnym za powstanie Meta Queen, wykorzystanej w spocie.
Czytaj też: Łucja Zaorska dołączyła do Flying Bisons i FDC. Odpowiada za prowadzenie projektów
(AMS, 27.03.2024)