Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cut The Mustard autorem międzynarodowej kampanii Oclean. Wykorzystano AI

(screen: YouTube/Oclean Official)

Kampania Oclean autorstwa Cut The Mustard powstała z wykorzystaniem technologii AI.

Oclean to marka oferująca soniczne szczoteczki do zębów, która wchodzi na europejskie rynki: w Polsce, Niemczech, Czechach, Hiszpanii, na Węgrzech.

W spocie reklamowym wzięło udział sześcioro influencerów z pięciu różnych krajów, reprezentujący jedną z branż: beauty, lifestyle, taniec, technologie, moda oraz sztuczna inteligencja. Każdy z zaangażowanych influencerów w kampanii prezentuje wybrany benefit reklamowanego produktu – od wspomagania głosowego wykorzystującego technologię AI, po design.

Czytaj też: AMS wprowadza cyfrową ofertę na globalną platformę programatyczną Broadsign

Żaden z twórców nie musiał fizycznie uczestniczyć w planie zdjęciowym. Zamiast tego, ich podobizny zostały stworzone przy użyciu zaawansowanego skanowania 3D i technologii AI, za co odpowiadał Humanverse. W projekt została zaangażowana wirtualna influencerka Meta_Queen.

Za koncept, realizację kampanii, współpracę i dobór influencerów z pięciu krajów oraz przygotowanie materiałów na wszystkie rynki odpowiada Cut The Mustard. Całość powstała we współpracy realizacyjnej z domem produkcyjnym Graffiti Films, a także z Humanverse, odpowiedzialnym za powstanie Meta Queen, wykorzystanej w spocie.

Czytaj też: Łucja Zaorska dołączyła do Flying Bisons i FDC. Odpowiada za prowadzenie projektów

(AMS, 27.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.