Agencja reklamowa Cut The Mustard miała ponad 14 mln zł przychodu
Zysk netto agencji wyniósł 863 tys. zł wobec 1,14 mln zł w 2023 roku
Agencja reklamowa Cut The Mustard uzyskała w 2024 roku 14,24 mln zł przychodu i 863 tys. zł zysku netto.
Jak wynika ze sprawozdania finansowego złożonego przez spółkę w Krajowym Rejestrze Sądowym, jej przychody zmniejszyły się o 3,23 proc. w porównaniu z 2023 rokiem.
Czytaj też: Będzie przetarg na agencję promującą projekty dotyczące zdrowia finansowane z KPO
Koszty działalności operacyjnej wyniosły 13,05 mln zł i były o 0,6 proc. niższe niż rok wcześniej. Na wynagrodzenia przeznaczono 1,52 mln zł (o 1,3 proc. więcej). Agencja zatrudniała w 2024 roku 35 osób.
Zysk netto agencji wyniósł 863 tys. zł wobec 1,14 mln zł w 2023 roku.
Cut The Mustard rozpoczęła w 2024 roku współpracę długookresową z firmami: Grupa OLX/Otodom, Kompania Piwowarska (marka Książęce), Piekuś. Zakończono współpracę z firmami: Electrolux, Fielmann, Sarantis, Carex, BasicLab. Stali klienci agencji to: Kompania Piwowarska (Lech), Polpharma (ATL), Lavazza, Eurocash, Klarna, Dawtona, Ergo Hestia, Sofidel, AmRest/Pizza Hut i Sokołów.
Czytaj też: Emilia Stasiak-Witkowska na czele kreacji w Lettly. Wcześniej pracowała w VerdeAgency
(MS, 13.08.2025)










