Cut The Mustard utworzyła Content Creative HUB w ramach Dywizji Kreatywnej
Karolina Witecka: Cut The Mustard zaczęła aktywnie rozszerzać zespół o stanowiska content creative managerów, będących na styku działu kreacji (fot. materiały prasowe)
Content Creative Hub w Cut The Mustard powstał w ramach Dywizji Kreatywnej.
Agencja w 2024 roku zmieniła strukturę top managementu, powstały trzy główne dywizje: Dywizja Biznesowa, Dywizja Strategia & Advocacy, Dywizja Kreatywna. W trzecim kwartale br. powstała także Content Creative Hub w ramach Dywizji Kreatywnej i zaczęła aktywnie rozszerzać zespół o stanowiska content creative managerów, będących na styku działu kreacji. A także nowych mediów, takich jak TikTok czy inne social media.
Czytaj też: SAR wprowadza specjalną nagrodę dla marketerów – Ranking Marketing Master by SAR
Jak wyjaśniła Karolina Witecka – CEO, Co-Founder Cut The Mustard – klasyczny dział social media (managerowie) przestał dostarczać wyraziste, kreatywne rzeczy, a tego wymaga rynek i nowe pozycjonowanie agencji. Choćby w podejściu do TikToka, content video czy współprac z influencerami. Dlatego podzielono te kompetencje. Social media managerowie, którzy do tej pory byli odpowiedzialni za całą komunikację, prowadzenie kanałów, moderację i wymyślanie kontentu – teraz będą bliżej client service. Skupią się na zarządzaniu treściami i wkładaniu ich w kanały, a także na mediowym wsparciu. Kreatywne treści będzie dostarczał Content Creative HUB.
Według Witeckiej zatrudniono już osoby na nowo powstałe stanowiska w agencji content creative specialists, ale ich personalia zostaną podane po zakończeniu okresów próbnych. Dodała, że w tym roku Content Creative Hub jest jeszcze zarządzany przez dyrektora kreatywnego Michała Oleksowa, ale wkrótce ruszy rekrutacja na oddzielne stanowisko.
Do Content Creative HUB trafiają wszyscy klienci obsługiwani przez Cut The Mustard.
Czytaj też: Rozmowa z Dorotą Nowakowską, brand managerką Żywiec Męskie Granie
(AMS, 23.09.2024)