AMS wprowadza cyfrową ofertę na globalną platformę programatyczną Broadsign
Pierwsze kampanie zostaną zrealizowane już na przełomie marca i kwietnia (fot. materiały prasowe)
Grupa AMS podpisała umowę z Broadsign, firmą działającą na rynku programatycznej reklamy cyfrowej.
Dzięki tej współpracy cyfrowe inventory spółki będzie dostępne za pośrednictwem platformy SSP (supply-side platform) od Broadsign. Platforma umożliwia globalnym reklamodawcom dostęp do popularnych ekranów reklamowych w całej Polsce za pośrednictwem 35 platform DSP – omnichannel i OOH – które są zintegrowane z systemem Broadsign, w tym Google Display&Video 360 oraz Adform.
Czytaj też: Krzysztof Kosewski dołączył do Group One Media w roli eksperta TV
Integracja systemów AMS z platformą sprzedażową Broadsign ma dać reklamodawcom bezpośredni dostęp do powierzchni reklamowych.
Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital w AMS, zapowiada, że pierwsze kampanie zostaną zrealizowane na przełomie marca i kwietnia. – Rozmowy z potencjalnymi klientami przebiegają obiecująco – dodaje Gołąb.
System nośników Digital Indoor od AMS jest obecny w 80 galeriach handlowych, zlokalizowanych w 22 aglomeracjach.
Czytaj też: Adidas po 70 latach przestanie być sponsorem niemieckiego futbolu. Wchodzi Nike
(AMS, 26.03.2024)