Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Marzec 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Instagram wyprzedził TikToka w kategorii najczęściej pobieranych aplikacji

Instagram osiąganął 1,47 mld aktywnych użytkowników miesięcznie do końca 2023 roku (fot. Eyestetix Studio/Unsplash.com)

Instagram zdetronizował TikToka, zdobywając tytuł najczęściej pobieranej aplikacji na świecie. A to dzięki znacznemu wzrostowi funkcji Reels. Według Sensor Tower na Instagramie odnotowano 20-procentowy wzrost liczby pobrań aplikacji w 2023 roku, co dało łączną liczbę 767 mln pobrań.

Tymczasem TikTok odnotował skromny, czteroprocentowy wzrost, gromadząc 733 mln pobrań. Mimo że w latach 2018-2022 platforma zajmowała dominującą pozycję pod względem liczby pobrań na całym świecie, musiała stawić czoła ostrej konkurencji ze strony Instagrama i jego innowacyjnych funkcji.

Czytaj też: Izba Reprezentantów zagłosuje nad projektem ustawy, by TikTok został sprzedany lub zakazany

Z danych wynika, że dynamika wzrostu TikToka ma tendencję spadkową. Instagram należący do koncernu Meta odnotował znaczący wzrost, osiągając 1,47 mld aktywnych użytkowników miesięcznie do końca 2023 roku, co oznacza wzrost o 13 mln w ostatnim kwartale. Z kolei baza użytkowników TikToka nieznacznie spadła – do 1,12 mld, co oznacza utratę 12 mln w czwartym kwartale 2023. TikTok utrzymuje jednak większe zaangażowanie użytkowników, a średni czas sesji wynosi 95 minut w porównaniu z 62 minutami na Instagramie.

Tymczasem inne platformy mediów społecznościowych – takie jak X (dawniej Twitter) i Snapchat – muszą nadrobić zaległości w zaangażowaniu użytkowników, przy średnim czasie sesji wynoszącym odpowiednio 30 minut i 19 minut.

Czytaj też: Reuters, AFP, AP i inne agencje wycofały zdjęcie księżnej Kate, bo było edytowane. Księżna przeprasza

(MAC, 12.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.