11 nominacji dla polskich kampanii w konkursie SABRE Awards EMEA 2024
SABRE Awards EMEA 2024 to jeden z największych konkursów branży public relations (fot. materiały prasowe)
Polskie kampanie PR otrzymały 11 nominacji tegorocznej edycji SABRE Awards EMEA 2023.
Najwięcej dostała agencja Publicon Services: za projekt Acer Predator Games, międzyszkolne rozgrywki e-sportowe (klient: Acer), działania dla PZPN i Biedronki "Łączy nas najlepszy skład" (wspólnie z Publicon Sport) oraz za "Orlen Group Sponsorship Report".
Czytaj też: Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku – wartość na poziomie 12 mld zł. Raport Publicis Groupe
K+Group otrzymała dwie nominacje za "Rak Chadza Wspak" (dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii) oraz kampanię "Wybory bez picu" dla Komitetu Obrony Demokracji przygotowanej wspólnie z Must Be Loud.
Po jednej nominacji otrzymały: dfusion communication za kampanię "Wyższy poziom chmury" (Microsoft), MSL Polska za "Magazyn Bravo x Netflix" (Netflix), Icon Strategies "Orange makes Polish cities smart" (Orange) oraz Clue PR za #NoShameCoalition dla Answear.com. Nominację otrzymała też kampania Resideo pod hasłem "Make the home a safer place", która była realizowana w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce.
Na short liście znalazł się również VeloBank za "Jak stworzyć love brand na rynku bankowości".
Czytaj też: Lidl uruchamia kampanię marketingową i podkreśla, że ma jednolite ceny w całej Polsce
(KAP, 06.03.2024)