Trzy polskie projekty nagrodzone Sabre Awards EMEA
Nagrody SABRE są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją, a także kampanie public relations z całego świata (fot. materiały prasowe)
23 marca wręczono we Frankfurcie Sabre Awards EMEA. Trzy z nich przypadły projektom z Polski.
W kategorii Issue Management nagrodzona została kampania "It wasn't the pipes that caused the huge Vistula River's disaster" zrealizowana dla Amiblu przez Public Dialog i Maurent PR, w kategorii Real Estate – kampania "Polish Cities of the Future 2050" autorstwa Icon Strategies dla Saint-Gobain Group, a w kategorii Pharmaceutical RX – kampania "Back from Depression" przygotowana przeze Hill Knowlton Strategies Poland dla Janssen Poland.
Czytaj też: Lidl oficjalnym partnerem UEFA Euro 2024. Powstaną Strefy Kibica Lidla
Nagrody Sabre są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją, a także za kampanie public relations. Jury szczególnie zwraca uwagę na strategię i planowanie, kreatywność rozwiązań oraz sposób pomiaru i oceny.
Sabre Awards EMEA organizowany jest przez PRovoke Media.
(AMS, 27.03.2023)