Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzy polskie projekty nagrodzone Sabre Awards EMEA

Nagrody SABRE są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją, a także kampanie public relations z całego świata (fot. materiały prasowe)

23 marca wręczono we Frankfurcie Sabre Awards EMEA. Trzy z nich przypadły projektom z Polski.

W kategorii Issue Management nagrodzona została kampania "It wasn't the pipes that caused the huge Vistula River's disaster" zrealizowana dla Amiblu przez Public Dialog i Maurent PR, w kategorii Real Estate – kampania "Polish Cities of the Future 2050" autorstwa Icon Strategies dla Saint-Gobain Group, a w kategorii Pharmaceutical RX – kampania "Back from Depression" przygotowana przeze Hill Knowlton Strategies Poland dla Janssen Poland.

Czytaj też: Lidl oficjalnym partnerem UEFA Euro 2024. Powstaną Strefy Kibica Lidla

Nagrody Sabre są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją, a także za kampanie public relations. Jury szczególnie zwraca uwagę na strategię i planowanie, kreatywność rozwiązań oraz sposób pomiaru i oceny.

Sabre Awards EMEA organizowany jest przez PRovoke Media.

(AMS, 27.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.