Lidl oficjalnym partnerem UEFA Euro 2024. Powstaną Strefy Kibica Lidla

Logotyp Lidla będzie widoczny podczas wszystkich meczów eliminacyjnych i turniejowych (fot. materiały prasowe)
Sieć sklepów Lidl została globalnym partnerem UEFA Euro 2024 zarówno podczas tegorocznych eliminacji, jak i turnieju finałowego.
Poprzez partnerstwo Lidl chce podkreślić znaczenie świeżych owoców i warzyw oraz sportu dla aktywnego, zdrowego stylu życia.
Czytaj też: Paweł Nowak menedżerem ds. PR sportowego w Canal+
Sieć ma sklepy w 30 państwach Europy. Jej logotyp będzie widoczny podczas wszystkich spotkań rozgrywanych w trakcie eliminacji oraz podczas 51 meczów finałowego turnieju, który odbędzie się między 14 czerwca a 14 lipca 2024 roku w Niemczech. W trakcie turnieju na terenie miast gospodarzy powstaną Strefy Kibica Lidla, oferujące produkty dostępne w sklepach sieci.
(KAP, 27.03.2023)
