Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampanie dla VeloBank i TVN Warner Bros. Discovery nagrodzone Sabre Awards

Nagrodzono kampanię "VeloBank Improves Valentine's Day" (Fot. materiały prasowe)

Kampanie VeloBanku i Zoom bsc oraz SEC Newgate CEE i TVN Warner Bros. Discovery nagrodzono w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu branży PR i komunikacji marketingowej Sabre Awards EMEA.

Kampanię "VeloBank Improves Valentine's Day" – promującą produkty banku w czasie walentynek – nagrodzono statuetką The Sabre Award for Superior Achievement in Research and Planning.

Czytaj też: Konkurs AD WO/MAN 2024 rozstrzygnięty. Wybrano najlepszych w pięciu kategoriach

Z kolei regionalne wyróżnienie trafiło do SEC Newgate CEE i TVN Warner Bros. Discovery za kampanię "Saving Free Media in Poland".

(MS, KOZ, 07.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.