TikTok Ad Awards. Rossmann nagrodzony Greatest TikTok za kampanię promującą „MEGA!”
Greatest TikTok, czyli Rossmann "MEGA!", weźmie udział w Europejskim Grand Prix (fot. tiktok.com/@rossmannpl/video
Podczas finałowej gali TikTok Ad Awards wyróżnione zostały marki w kategoriach: Greatest Creative, Greates Performance, Greatest Small Business oraz Greatest TikTok. Tę ostatnią główną nagrodę otrzymał Rossmann za kampanię promującą „MEGA!”.
TikTok Ad Awards to międzynarodowe wydarzenie mające na celu docenienie agencji i marek, które marketingowo wyróżniają się na platformie. Konkurs w tym roku był skierowany również do marek, które prowadziły swoje kampanie na TikToku do polskich odbiorców. Do TikTok Ad Awards zgłoszonych zostało ponad 100 kampanii, a jury w 11-osobowym składzie przyznało nagrody i wyróżnienia w czterech kategoriach.
- Pierwszą z nich była Greatest Creative. Za najlepszą uznano kampanię autorstwa Space Cat Industries dla grupy Maspex promującą projekt Uwielbiam.pl.
- Drugą kategorią była Greatest Performance - nagrodę zdobył tu Orange Polska za kampanię Orange Flex we współpracy z SalesTube oraz Follow Agency.
- Kategorię trzecią, czyli Greatest Small Business, wygrał Sempai z kampanią dla butiku Andżela.com.
- Nagroda w kategorii Greatest TikTok przypadła Rossmannowi i kampanii promującej „MEGA!”.
Kampania nagrodzona w kategorii Greatest TikTok, czyli Rossmann "MEGA!", weźmie udział w Europejskim Grand Prix i powalczy o uznanie na arenie międzynarodowej.
(AMS, 30.10.2023)