Zespół "Faktu" zaskoczony nowym naczelnym  |  Media sprzyjające rządowi publikują spoty  |  EssenceMediacom zaplanuje  |  Jesienny "Przekrój" z opóźnieniem  |  Grupa ZPR Media zmienia dyrektorów  |  Polsko-ukraińska telewizja  |  Netflix przegrał w sądzie  |  "Kabaretowe przeboje" ze Skrzynecką i Gąsowskim  |  Nowy radiowy serial Tok FM  |  Już dzieci w wieku 6 lat korzystają z urządzeń mobilnych  |  Starcom odpowiada  |  311 nominowanych w KTR 2023  |  Game Changer przygotował  |  "The Guardian US" mianował szefa ds. komunikacji  |  SAG-AFTRA wznowi negocjacje w imieniu strajkujących aktorów  | 

Zespół "Faktu" zaskoczony nowym naczelnym  |  Media sprzyjające rządowi publikują spoty  |  EssenceMediacom zaplanuje  |  Jesienny "Przekrój" z opóźnieniem  |  Grupa ZPR Media zmienia dyrektorów  |  Polsko-ukraińska telewizja  |  Netflix przegrał w sądzie  |  "Kabaretowe przeboje" ze Skrzynecką i Gąsowskim  |  Nowy radiowy serial Tok FM  |  Już dzieci w wieku 6 lat korzystają z urządzeń mobilnych  |  Starcom odpowiada  |  311 nominowanych w KTR 2023  |  Game Changer przygotował  |  "The Guardian US" mianował szefa ds. komunikacji  |  SAG-AFTRA wznowi negocjacje w imieniu strajkujących aktorów  | 

Zespół "Faktu" zaskoczony nowym naczelnym  |  Media sprzyjające rządowi publikują spoty  |  EssenceMediacom zaplanuje  |  Jesienny "Przekrój" z opóźnieniem  |  Grupa ZPR Media zmienia dyrektorów  |  Polsko-ukraińska telewizja  |  Netflix przegrał w sądzie  |  "Kabaretowe przeboje" ze Skrzynecką i Gąsowskim  |  Nowy radiowy serial Tok FM  |  Już dzieci w wieku 6 lat korzystają z urządzeń mobilnych  |  Starcom odpowiada  |  311 nominowanych w KTR 2023  |  Game Changer przygotował  |  "The Guardian US" mianował szefa ds. komunikacji  |  SAG-AFTRA wznowi negocjacje w imieniu strajkujących aktorów  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Wrzesień 14, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TikTok w USA uruchomił zakupy online

TikTok w Stanach Zjednoczonych ma ponad 150 mln użytkowników (fot. Pixabay.com)

TikTok po miesiącach testów zainaugurował biznes e-commerce w Stanach Zjednoczonych. Chińska firma ByteDance chce wykorzystać do sprzedaży popularność swojej aplikacji, która w USA ma ponad 150 mln użytkowników.  

Użytkownicy TikToka w USA mogą oglądać filmy i transmisje zawierające linki prowadzące wprost do sklepu, w którym firmy mogą prezentować i sprzedawać swoje produkty za pomocą rozwiązań obsługiwanych przez aplikację. 

TikTok zintegrował usługę zakupów z innymi platformami e-commerce - m.in. Shopify, Salesforce i Zendesk.

(MAC, 14.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.