IPG Mediabrands integruje Kinesso, Matterkind i Reprise pod wspólnym brandem
Kinesso zatrudnia niemal 200 osób (fot. materiały prasowe)
IPG Mediabrands, holding mediowy należący do Interpublic Group, podjął decyzję o integracji trzech funkcjonujących w ramach holdingu brandów Kinesso, Matterkind i Reprise i uruchomienia jednej spółki – Kinesso.
Kinesso będzie łączyć kompetencje, zasoby i specjalistyczną wiedzę z obszarów performance marketingu, kompleksowej aktywacji i optymalizacji mediów, danych, analityki, AI i technologii. Dzięki temu zyskuje możliwości w zakresie ujednolicania danych z wielu źródeł, ich interpretacji, zasilania nimi algorytmów sztucznej inteligencji i przełożenia wniosków na działanie istotne z punktu widzenia klientów Kinesso i klientów agencji mediowych Initiative i UM.
Czytaj też: Daniel Białoszewski odszedł z Peppermint do zespołu agencji FCB&theMilkman
Kinesso to w Polsce prawie 200-osobowy zespół, na czele którego stoi Jacek Dymkowski, managing director Kinesso Poland & CEE. Połowę zespołu Kinesso stanowią eksperci performance marketingu, realizujący działania w obszarach martech, commerce, search, social, addressable media, content m.in. dla Lego, Johnson & Johnson, Dyson w Polsce oraz – w ramach hubów kompetencyjnych – w regionach CEE i EMEA.
Druga, ponad 100-osobowa część zespołu Kinesso, tworzy zlokalizowane w Warszawie Global Capability Center, za które odpowiada Marcin Pietrzak, managing director EMEA GCC. To jedno z trzech centrów kompetencyjnych stworzonych w strukturach IPG Mediabrands na świecie. Warszawskie GCC realizuje projekty dla klientów globalnych i w regionie EMEA w ramach czterech hubów.
Czytaj też: Katarzyna Jaroszyńska z TVN w podcaście Castoramy. Premiera 25 września
(KAP, 25.09.2023)