Pinterest i Httpool będą współpracować z reklamodawcami w Polsce
Pinterest odwiedza 460 mln użytkowników każdego miesiąca (fot. materiały prasowe)
Pinterest i Httpool nawiązały międzynarodowe partnerstwo, by wspólnie obsługiwać reklamodawców na nowych rynkach, w tym w Polsce.
Partnerstwo umożliwi firmie Httpool oferowanie rozwiązań reklamowych Pinteresta swojej sieci klientów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Httpool zapewni dostęp i współpracę z reklamodawcami w krajach w tych regionach, w których Pinterest do tej pory nie wyświetlał reklam. Reklamodawcy będą teraz mogli docierać do bardzo zaangażowanych odbiorców.
Czytaj też: Pol’and’Rock Festival 2023 startuje z własną kolekcją tokenów NFT
Pinterest każdego miesiąca odwiedza 460 mln unikalnych użytkowników. Dzięki współpracy z Httpool reklamodawcy w Polsce będą mogli planować działania i występować na dopasowanych do ich potrzeb podstronach. Pinterest to "platforma inspiracji wizualnych", z której ludzie na całym świecie korzystają, aby kupować produkty spersonalizowane według własnego gustu.
Httpool by Aleph jest częścią Aleph Group i największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediów, jak: Meta, Twitter, Snapchat, Spotify, TikTok, LinkedIn, Warner Music, Reddit i Brainly.
Czytaj też: PKO Bank Polski i Lotto pozostają sponsorami piłkarskiej Ekstraklasy
(KAP, 01.08.2023)