Na Facebooku spędzamy ponad 16 godzin. Wciąż jest najpopularniejszy, a Twitter spada
W czerwcu serwis społecznościowy Facebook odwiedziło 26,35 mln internautów (fot. Pexels.com)
W czerwcu największy procentowy spadek liczby użytkowników zanotował Twitter. Facebook pozostaje numerem jeden zestawienia serwisów społecznościowych.
Jak wynika z badania Mediapanel, w czerwcu serwis społecznościowy Facebook (Meta) odwiedziło 26,35 mln internautów (spadek o 0,50 proc.). Dalej znalazły się: Instagram (Meta) – 15,77 mln (wzrost o 2,19 proc.), TikTok (ByteDance) – 12,87 mln (spadek o 1,03 proc.), Twitter (Twitter) – 10,22 mln (spadek o 8,20 proc.), Pinterest (Pinterest) – 8,04 mln (wzrost o 0,48 proc.), Snapchat (Snap) – 7,93 mln (wzrost o 1,25 proc.), LinkedIn (Microsoft Corporation) – 5,86 mln (spadek o 5,85 proc.), Blogspot.pl (Google.com) – 5,81 mln (wzrost o 0,83 proc.), Wykop (Wykop) – 3,53 mln (spadek o 5,51 proc.) i Reddit.com (Advance Publications) – 3,02 mln (wzrost o 3,10 proc.).
W maju najwięcej czasu internauci spędzili na TikToku – 18 godz. 31 min. Kolejne były: Facebook – 16 godz. 10 min, Instagram – 4 godz. 05 min, Snapchat – 2 godz. 58 min i Twitter – 45 min.
Czytaj też: TikTok podsuwa użytkownikom fake newsy szybciej niż inne media społecznościowe
Wszystkie serwisy nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.
(BAE, 22.07.2022)