Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 31, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKO Bank Polski i Lotto pozostają sponsorami piłkarskiej Ekstraklasy

PKO BP sponsorem tytularnym Ekstraklasy jest od 2019 roku (fot. Ekstraklasa.org)

Ekstraklasa poinformowała o przedłużeniu umów sponsorskich z PKO Bankiem Polskim i Totalizatorem Sportowym. W efekcie tych działań bank pozostanie partnerem tytularnym, a marka Lotto głównym partnerem rozgrywek.

– Niezwykle cieszy nas decyzja o kontynuacji współpracy z ligą tak silnych marek jak PKO Bank Polski i Lotto. Dla Ekstraklasy oznacza to dynamiczny rozwój w wielu wymiarach. Nasza współpraca ukierunkowana jest bowiem także na wspieranie sportowego rozwoju piłkarskich talentów – stwierdził prezes zarządu Ekstraklasy SA Marcin Animucki, cytowany w oficjalnym komunikacie.

Zacieśnienie współpracy marketingowej

Kontynuacja współpracy z PKO BP oznacza, że logo partnera nadal będzie obecne na logotypie ligi. Nie zabraknie go także na wszelkich grafikach meczowych, będących częścią transmisji spotkań. Zmianie nie ulegnie również dotychczasowa nazwa rozgrywek, także znajdujący się na jej początku człon "PKO BP".

Czytaj też: UOKiK z zarzutami dla serwisu Pilot WP. Chodzi o reklamy meczów Roberta Lewandowskiego

Ponadto porozumienie oznacza kontynuację dotychczas prowadzonych projektów, jak "Młodzieżowiec Miesiąca", "Młodzieżowiec Sezonu" czy "Kanapa Kibica".

Marka Lotto będzie eksponowana na koszulkach meczowych wszystkich klubów, w grafikach podczas transmisji, a także na stadionach. Ekstraklasa ma też promować partnera na oficjalnej stronie internetowej ligi oraz w kanałach social media. Umowa przewiduje ponadto, że Lotto pozostanie partnerem aplikacji mobilnej ligi, a także partnerem tytularnym gry Fantasy Ekstraklasa.

Najnowsze umowy PKO Banku Polskiego z Ekstraklasą oznaczają zacieśnienie współpracy marketingowej trwającej od 2018 roku, a od 2019 roku w roli partnera tytularnego. Natomiast współpraca z Totalizatorem Sportowym trwa od 2014 roku.

Przedłużenie umów dotyczy najbliższego sezonu, o dalszych latach współpracy strony na razie nie informują.

Czytaj też: Serie A przekłada na październik negocjowanie praw telewizyjnych. Oferty nie spełniły wymagań

(MAC, 31.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.