Snapchat wprowadził w Polsce nowe możliwości dla reklamodawców
Snapchat ma w Polsce 5,5 mln aktywnych użytkowników (fot. Kajetan Sumila/Unsplash)
Snapchat oferuje reklamodawcom trzy nowe formaty: snap soczewka, catalog-powered AR shopping lenses oraz profile engagement custom audiences.
Snap soczewka ("lens") to format, który pozwala na stworzenie brandowanej maski augmented reality, która pojawia się jako filtr dostępny dla użytkowników aplikacji. Pozwala reklamodawcom na ograniczenie częstotliwości wyświetleń reklamy do jednego użytkownika.
Catalog-powered AR shopping lenses jest opcją dostępną z poziomu panelu reklamowego Snapchata, w ramach "Lens Web Builder" (zautomatyzowanego narzędzia do budowania soczewek przez reklamodawców). Narzędzie przeznaczone jest przede wszystkim dla branży e-commerce. - Dzięki przygotowanym przez reklamodawcę soczewkom użytkownik będzie mógł wygodnie i błyskawicznie przymierzać wirtualnie na przykład: okulary, torebki, ubrania czy biżuterię - informuje Anna Stanisławska, multiplatform sales liderka w Httpool Polska (agencja jest partnerem reklamowym platformy).
Engagement custom audiences oferuje możliwości targetowania kampanii w oparciu o dane zbierane podczas interakcji użytkowników Snapchata z profilami publicznymi wybranej marki.
Nowe funkcje zostały wprowadzone w Polsce z początkiem lipca.
(KAP, 07.07.2022)