Mieszko Guć obejmuje stanowisko Brainly client partner w Httpool
Mieszko Guć wcześniej pracował m.in. w Grupie Netsprint jako global key account manager i w agencji Vyral jako account manager. Do Httpool dołączył rok temu (fot. materiały prasowe)
Httpool stworzył nową funkcję w firmowych strukturach w Polsce: Brainly client partner. Objął ją Mieszko Guć.
Mieszko Guć od roku pracował w polskim oddziale Httpool jako TikTok client partner. Do jego zadań należało budowanie relacji z nowymi i obecnymi klientami, pozyskiwanie i rozwijanie nowych gałęzi biznesowych, a także prowadzenie szkoleń dla klientów oraz agencji reklamowych.
Obecnie, jako Brainly client partner, będzie odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej na platformie Brainly w Polsce, będzie też wspierał rozwój tej platformy. Raportować będzie do Adama Puchalskiego, strategic sales lead.
Czytaj też: Rafał Ciszewski dołączył do Morgan Philips Group
Mieszko Guć wcześniej pracował m.in. w Grupie Netsprint jako global key account manager i w agencji Vyral jako account manager. Do Httpool dołączył rok temu.
Brainly jest platformą edukacyjną dla uczniów i studentów, ale również dla rodziców i nauczycieli. W sumie ma już ponad 300 mln użytkowników na całym świecie. Główne rynki dla Brainly to oprócz Polski: USA i Brazylia, Ameryka Łacińska, Indie oraz Indonezja.
W naszym kraju Brainly współpracuje w zakresie reklamowym na wyłączność z firmą Httpool.
Czytaj też: Marcin Prokop ambasadorem Wakacje.pl
(AMS, 14.04.2023)