Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 14, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Prokop ambasadorem Wakacje.pl

Marcin Prokop pojawi się w spotach telewizyjnych, na billboardach oraz w internecie (screen: YouTube/wakacjepl)

Marcin Prokop pojawił się w najnowszej kampanii promocyjnej Wakacje.pl. To pierwsza współpraca marki z prezenterem.

Marcin Prokop pojawi się w spotach telewizyjnych, na billboardach oraz w internecie, a także na witrynach wybranych biur franczyzowych.

Czytaj też: "Żubr przegania żywiec" najnowszym spotem Kompanii Piwowarskiej

Za kreację kampanii odpowiedzialny był butik kreatywny Supermarket stworzony przez Piotra Stawowiaka i Pawła Czartoryskiego. Nad produkcją kampanii czuwał dom produkcyjny Videlec, zdjęcia foto wykonał Radek Polak (HART Warsaw), spoty wyreżyserował Filip Bartczak, a autorem zdjęć wideo jest Igor Połaniewicz (obaj Papaya Roster). Postprodukcję zrealizowało Badi Badi, a udźwiękowienie – Głośno.

Marcin Prokop reklamował już wiele marek, m.in.: Head & Shoulders, Nationale-Nederlanden, Warta, Milka, UPC Polska, Pracuj.pl, OPPO, Namysłów, esize.me, Goodyear, Schweppes, Play i T-Mobile.

Czytaj też: Magda Jethon i Wojciech Mann pierwszy raz poprowadzą wspólnie audycję w Radiu Nowy Świat

(KAP, 14.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.