Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 14, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Prokop ambasadorem Wakacje.pl

Marcin Prokop pojawi się w spotach telewizyjnych, na billboardach oraz w internecie (screen: YouTube/wakacjepl)

Marcin Prokop pojawił się w najnowszej kampanii promocyjnej Wakacje.pl. To pierwsza współpraca marki z prezenterem.

Marcin Prokop pojawi się w spotach telewizyjnych, na billboardach oraz w internecie, a także na witrynach wybranych biur franczyzowych.

Czytaj też: "Żubr przegania żywiec" najnowszym spotem Kompanii Piwowarskiej

Za kreację kampanii odpowiedzialny był butik kreatywny Supermarket stworzony przez Piotra Stawowiaka i Pawła Czartoryskiego. Nad produkcją kampanii czuwał dom produkcyjny Videlec, zdjęcia foto wykonał Radek Polak (HART Warsaw), spoty wyreżyserował Filip Bartczak, a autorem zdjęć wideo jest Igor Połaniewicz (obaj Papaya Roster). Postprodukcję zrealizowało Badi Badi, a udźwiękowienie – Głośno.

Marcin Prokop reklamował już wiele marek, m.in.: Head & Shoulders, Nationale-Nederlanden, Warta, Milka, UPC Polska, Pracuj.pl, OPPO, Namysłów, esize.me, Goodyear, Schweppes, Play i T-Mobile.

Czytaj też: Magda Jethon i Wojciech Mann pierwszy raz poprowadzą wspólnie audycję w Radiu Nowy Świat

(KAP, 14.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.