Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Arena Gliwice podpisała z firmą PreZero umowę o partnerstwie tytularnym

Podczas wczorajszego eventu zaprezentowano również logo PreZero Areny Gliwice (fot. PAR)

Arena Gliwice – najmłodsza hala widowiskowo-sportowa w Polsce – podpisała wczoraj umowę o partnerstwie tytularnym z firmą PreZero, działającą w sektorze ekologii i zagospodarowania odpadów. Międzynarodowa firma współuczestniczy już w prowadzeniu w systemie zero waste podobnych obiektów drużyn Bundesligi.

Zarządca obiektu i przedstawiciele PreZero Polska podkreślają, że cel obu partnerów to arena w maksymalnym stopniu ekologiczna – obiekt przyjazny środowisku.

– PreZero Arena Gliwice to jeden z najnowocześniejszych i największych obiektów w Polsce, więc jeśli prowadzić edukację i promować naszą wizję, to właśnie tu i na tak dużą skalę. W naszych działaniach szukamy takich partnerów, którzy realizują te same cele i podążają w tym samym kierunku co my, dlatego nasza współpraca to nie tylko działania wizerunkowe, ale przede wszystkim poprawa świadomości dotyczącej segregacji odpadów, recyklingu, ochrony zasobów oraz podejmowanie proekologicznych inicjatyw – mówi Kamil Majerczak, CEO PreZero Polska.

Czytaj też: Grayling wspiera w Polsce promocję 700. rocznicy założenia Wilna

– Korzystając ze wspólnego doświadczenia, wspólnej wiedzy, którą mamy w ramach całej grupy PreZero, będziemy w stanie wykorzystać potencjał, który drzemie w tej współpracy.

– Nasze partnerstwo tytularne zostało podpisane po to, żeby promować mądre, dobre postawy i zachowania ludzi, ale też nasz wpływ na zmiany na planecie. Kwestia ekologii jest tutaj niezwykle istotna – dodaje Marcin Herra, prezes Arena Operator, spółki zarządzającej obiektem.

Arena Gliwice była pierwszym obiektem w Polsce, który całkowicie zrezygnował z plastiku w strefie gastronomicznej, wprowadził kubki wielorazowego użytku i nawiązał współpracę z aplikacją Too Good To Go, pozwalającą ograniczyć marnowanie jedzenia. W gliwickim obiekcie wykorzystywana jest energia ze źródeł odnawialnych, a odpowiednie nią zarządzanie pozwoliło Arenie tylko w ubiegłym roku obniżyć zużycie energii o 30 proc. Obecne partnerstwo ma rozwinąć te działania.

Czytaj też: Nowa rzeczniczka KRS usunęła konto na Twitterze. Ale tutaj jej wpisy: "szuja", "dno", "babsko"

(PAR, 07.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.