Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska Izba Żywności Ekologicznej startuje z kampanią edukacyjną

Celem kampanii jest budowanie świadomości społeczeństwa w zakresie żywności ekologicznej (fot. materiały prasowe)

"Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia" -  pod tym hasłem startuje kampania edukacyjna realizowana przez Polską Izbę Żywności Ekologicznej.

Działania realizowane w ramach projektu mają za zadanie pokazanie konsumentom, jak żywność certyfikowana wpływa na nas i środowisko oraz jak w prosty sposób możemy przestawić się na żywność ekologiczną.

Kampania obejmuje outdoor, digital, social media i influencer marketing. Za jej przygotowanie odpowiadają agencje Marketing & Communications Consultants i Ecorys. Działania są sfinansowane ze środków UE.

(AMS, 08.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.