Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 03, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Kot twarzą ekologicznej kampanii Dafi

Kampania jest prowadzona w telewizji i w internecie (fot. materiały prasowe)

Dafi (Formaster), producent filtrów dzbankowych i butelkowych do wody, rozpoczął kampanię "Kosmiczne wyzwanie", której twarzą został aktor Tomasz Kot. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.

W kampanii są promowane wielorazowe produkty do filtrowania wody kranowej. W komunikacji podkreślono, że ich używanie ogranicza liczbę jednorazowych odpadów, a co za tym idzie - sprzyja ochronie środowiska. Występujący w spocie Tomasz Kot zachęca do podjęcia tytułowego "kosmicznego wyzwania", polegającego na zadbaniu o planetę, aby dzisiejsze dzieci nie musiały kiedyś szukać innego miejsca do życia.

Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za koncepcję kreatywną i wsparcie produkcyjne kampanii, która jest prowadzona w telewizji (spoty 15- i 30-sekundowe, billboard sponsorski) i w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Spoty wyprodukowało Mama Films, wyreżyserował je Krzysztof Grajper. Media zaplanowała i kupiła agencja SDE Media & Events. Działania PR prowadzi agencja Platinium Cast. Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa Kosmicznewyzwanie.pl.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 03.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.