Tomasz Kot twarzą ekologicznej kampanii Dafi
Kampania jest prowadzona w telewizji i w internecie (fot. materiały prasowe)
Dafi (Formaster), producent filtrów dzbankowych i butelkowych do wody, rozpoczął kampanię "Kosmiczne wyzwanie", której twarzą został aktor Tomasz Kot. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
W kampanii są promowane wielorazowe produkty do filtrowania wody kranowej. W komunikacji podkreślono, że ich używanie ogranicza liczbę jednorazowych odpadów, a co za tym idzie - sprzyja ochronie środowiska. Występujący w spocie Tomasz Kot zachęca do podjęcia tytułowego "kosmicznego wyzwania", polegającego na zadbaniu o planetę, aby dzisiejsze dzieci nie musiały kiedyś szukać innego miejsca do życia.
Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za koncepcję kreatywną i wsparcie produkcyjne kampanii, która jest prowadzona w telewizji (spoty 15- i 30-sekundowe, billboard sponsorski) i w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Spoty wyprodukowało Mama Films, wyreżyserował je Krzysztof Grajper. Media zaplanowała i kupiła agencja SDE Media & Events. Działania PR prowadzi agencja Platinium Cast. Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa Kosmicznewyzwanie.pl.
(IKO, 03.09.2020)