Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 27, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Papaya Films zrezygnuje z działań szkodliwych dla środowiska

- W ciągu 10 lat wyzerujemy nasz negatywny wpływ na środowisko - zapowiada Kacper Sawicki (fot. Pixabay.com)

Dom produkcyjny Papaya Films zadeklarował, że do 2030 roku będzie neutralny klimatycznie, czyli na wszystkich możliwych polach będzie działał tak, aby dbać o środowisko.

Zapowiedział to w czwartek Kacper Sawicki, executive producer Papaya Films, podczas Brands for Climate, pierwszej konferencji dla dyrektorów marketingu, brand managerów i agencji reklamowych, "którzy wierzą, że trzeba budować najlepsze marki na świecie i dla świata".

Sawicki zapowiedział, że jego dom produkcyjny uzyska status „climate neutral” do końca 2030 roku. - Oznacza to, że w ciągu najbliższych 10 lat wyzerujemy nasz negatywny wpływ na środowisko w produkcji reklamowej. Całkowicie wyeliminujemy papier z procesu produkcyjnego, przenosząc obieg dokumentów do przestrzeni cyfrowej, będziemy wykorzystywać tylko ekologiczne środki transportu oraz energię pochodzącą z odnawialnych źródeł. Podejmiemy również szereg działań, by wszystko, co dziś jest odpadem produkcyjnym, stało się surowcem – mówi „Press” Kacper Sawicki. Zapowiada jednocześnie, że swoją wiedzą i osiągnięciami w tym zakresie dom produkcyjny podzieli się z innym studiami.

Szef Papaya Films zapowiedział, że wkrótce do firmy dołączy osoba na stanowisko chief sustainability officera, która wraz z zespołem będzie odpowiedzialna za wypełnienie złożonej deklaracji. Obecnie trwa rekrutacja na to stanowisko. - Brane przez nas pod uwagę są kandydatury osób z globalnym doświadczeniem, mające na swoim koncie nie tylko sukcesy w ekologicznych transformacjach dużych marek i przedsiębiorstw, ale prawdziwi liderzy i liderki zmian, którzy wierzą w swoją misję i inspirują innych do działania – mówi Sawicki.

(IKO, 27.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.