Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 12, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cropp wycofuje się z promocji żartującej z papieża. "Zbieżność przypadkowa"

Promocja została uruchomiona 6 czerwca (screen: Cropp.pl)

Marka odzieżowa Cropp, która należy do LPP, podjęła decyzją o zmianie zasad promocji Yellow30, która żartowała ze śmierci papieża. Firma twierdzi, że nawiązanie do godziny śmierci Jana Pawła II nie było zamierzone.

Promocja, która pojawiła się na stronie marki Cropp, informowała, że 2137 klientów może liczyć na zniżkę 30 proc. przy zakupach powyżej 99 zł. Wystarczyło użyć przy płatności kodu "YELLOW30". Jak zauważyli internauci, zwrot 2137 w internetowych na ogół potyczkach jest używany przez osoby kpiące z papieża, który zmarł o godzinie 21.37. Natomiast kolor żółty (przez internautów często pisany "rzułty") nawiązuje do flagi Watykanu.

Czytaj też: TVP zakończyła emisję religijnego "Rodzinnego ekspresu". Prowadził go Rafał Patyra

Internauci szybko zauważyli nawiązanie do zmarłego Jana Pawła II i zaatakowali Cropp za nieodpowiednią promocję. W reakcji na zarzuty marka zmieniła liczbę nagradzanych osób z 2137 do 2000. Biuro prasowe LPP wysłało "Presserwisowi" informację, w której podkreśliło, że "zbieżność liczby osób uprawnionych do skorzystania z tej promocji z akcentami papieskimi jest przypadkowa". Nie otrzymaliśmy jednak odpowiedzi, czy za promocję odpowiada wewnętrzny dział marketingu spółki, czy zewnętrzna firma.

(KAP, 12.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.