Mohito promuje się spotem zrealizowanym w RPA
Autorką zdjęć jest Sonia Szóstak, a za realizację filmów odpowiada Szymon Dudka (screen: YouTube.com/Papaya Films)
LPP rozpoczął kampanię reklamową marki odzieżowej Mohito, do której zdjęcia realizowane były w RPA.
Realizacja składa się z trzech tematycznych sesji fotograficznych i z serii reklam wideo. Spot „Tropical Summer”, który opublikowano w internecie, promuje letnią kolekcję ubrań marki Mohito. Kreację marka przygotowała we własnym zakresie, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Autorką zdjęć jest Sonia Szóstak, a za realizację filmów odpowiada Szymon Dudka.
LPP jest również właścicielem marek Reserved, House, Cropp i Sinsay. Firma LPP mimo przywrócenia w maju handlu w galeriach handlowych, wcześniej zamkniętych na skutek pandemii koronawirusa, odstąpiła od części umów najmu (zrezygnowano z około 30 proc. powierzchni handlowej).
(IKO, 19.05.2020)