LPP szuka pracowników, startuje z kampanią „Znajdź swoją drogę”
Za pomocą krótkich filmów, zrealizowanych przez Agencję Marketingową Płodni.com, LPP ukazuje historię pracowników swoich marek (screen: YouTube/Discover LPP)
LPP rusza z kampanią "Znajdź swoją drogę”. Przedstawia w niej historię pracowników działów projektowych, których łączy brak wykształcenia kierunkowego. W ten sposób gdańska spółka zwraca uwagę na to, że ścieżka edukacji nie musi determinować drogi zawodowej.
LPP poszukuje kandydatów do pracy, m.in. w zespołach projektowych i sprzedażowych, a kampania "Znajdź swoją drogę" ma być istotnym elementem działań employer brandingu spółki.
Czytaj też: Rynek reklamy w I półroczu wzrósł o 5,5 proc., chociaż telewizja w tym czasie zmniejszyła przychód
Za pomocą krótkich filmów, zrealizowanych przez Agencję Marketingową Płodni.com, LPP ukazuje historię pracowników swoich marek – młodszej projektantki Reserved oraz starszego projektanta House. Celem kampanii jest pokazanie potencjalnym kandydatom, że wykształcenie nie stanowi bariery uniemożliwiającej wejście do branży fashion.
Kampania "Znajdź swoją drogę” prowadzona jest w internecie na kanałach własnych LPP (Facebook, Instagram i LinkedIn) oraz na YouTube. Za działania performance odpowiada agencja Płodni.com. Spoty kampanii emitowane są również w ramach outdooru, na dworcowych ekranach digital OOH w największych miastach Polski oraz w Trójmieście, na nośnikach OOH w pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej i infrastrukturze dworców oraz wokół nich.
Czytaj też: Reklama Pyralginy "zainspirowana" spotem Ibupromu RR sprzed kilku lat
(AMS, 30.08.2022)