LPP współpracuje z Papaya Films, bo chce dotrzeć do potencjalnych pracowników
W spocie pojawiło się pięcioro pracowników LPP z różnych działów spółki (fot. materiały prasowe)
Polska spółka modowa LPP (właściciel takich marek, jak Cropp, Diverse czy Mohito) rozpoczęła współpracę z Papaya Films. Powstał już spot promujący kreatywność pracowników spółki oraz zachęcający do aplikowania na stanowiska w firmie.
Wśród laureatów konkursu Papaya Young Creators ogłoszony został konkurs na najciekawszą interpretację kreatywnego środowiska pracy w LPP. Celem kampanii jest dotarcie do potencjalnych pracowników spółki, która planuje zatrudnienie w swoich strukturach w 2022 roku kolejnych 300 osób.
Czytaj też: Nie wszyscy są Benettonem. Jak eksperymentować z reklamą i dlaczego nie wszystkim w Polsce się udaje
Do udziału w promocji LPP – jako miejsca pracy dla osób kreatywnych – zaproszono przedstawicieli trzech działów: przygotowania produktu, komunikacji wizualnej i inwestycji. Bohaterami filmu są: graficzka Sylwia A. Jankowska, projektantka Dominika Mowińska-Piech, kupczyni mody Katarzyna Czystaw-Uznańska, projektantka witryn Mariola Wawrzyńska i architekt Marek Rogala.
Stworzony przez reżysera Michała Sierakowskiego klip został nakręcony na taśmie 8 mm, co zapewniło jego produkcji nastrojowy i naturalny wygląd.
Czytaj też: Ukraińska Sasquatch Digital po informacji na Press.pl zdobyła 11 polskich klientów
(KAP, 27.07.2022)